Thursday 27 October 2011

80% ORANG CINA KRISTIAN, MELAYU APA CERITA?

Biskop Ng Moon Hing, Pengerusi Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) yang mengecam Kerajaan Malaysia atas layanan ke atas kitab injil Bahasa Melayu sebagai ‘penerbitan subversif’.  Kalau dah bahasa Melayu untuk sapa lagi kalau bukan orang Melayu.

Suara 3.0 terkejut bahawa 7.5 juta orang cina di Malaysia beragama Kristian.  Ini tidak termasuk cina doll, ahli kongsi gelap yang telah mula menyusup ke Malaysia secara senyap dan licik.  Mengikut maklumat diperolehi Suara 3.0, hanya 20 peratus baki orang cina yang masih berpegang kuat kepada agama asal mereka iaitu Buddha.  Majoriti mereka adalah warga tua yang berumur 60 tahun ke atas.

Gerakan kristianisasi dalam masyarakat cina sudah berjaya.  Jadi Suara 3.0 tidak terkejut jika gerakan Kristianisasi di Malaysia dipelopori oleh orang cina.  Agenda mereka ini menjadikan orang Melayu sebagai sasaran mereka bagi merealisasikan syiar Kristian di Asia Tenggara berjaya.  Mereka bertambah yakin ekoran kejayaan gerakan kristianisasi di Singapura, Indonesia, Filipina dan Thailand. 

Untuk maklumat umat Islam, Suara 3.0 tidak berniat menyiarkan sumber-sumber yang diperolehi tentang gerakan Kristianisasi di Malaysia ini.  Tapi kami bertanggungjawab kepada saudara sekalian untuk menyedarkan hakikat sebenar apa yang berlaku.  Saudara sekalian harus berfikir dan membuat sedikit kajian akan kebenaran ini.  Ingat, gerakan ini berselindung di sebalik PARTI POLITIK!

Atas nama politik, orang islam telah dipergunakan dalam aktiviti ibadah mereka seperti memperingati kematian.  Orang kafir bebas keluar masuk masjid dan surau atas nama kebebasan.  Astaghafirullah!!!
Suara 3.0 sangat khuatir akan fenomena ini, kerana segala isu untuk menyedarkan orang  Islam telah dimanipulasi oleh parti politik yang dahagakan kuasa.  Adalah sangat malang kerana ada parti politik ini berjuang atas nama ISLAM. Parti politik ini seharusnya lebih ke hadapan dalam memperjuangkan nasib agama Islam dan bangsa Melayu.  Cerita gerakan Kristianisasi dilihat sebagai umpan politik oleh musuh politik mereka.  Apa sahaja tentang orang islam dan bangsa Melayu akan dimanipulasi.  Terus terang, ‘culture’ politik tanah air sudah ROSAK!!! 
bersambung . . .

NOTA:  1.3 PERATUS ORANG MELAYU SUDAH KRISTIAN, TIDAK TERMASUK MEREKA YANG BERPEGANG KEPADA RUKUN IMAN DAN ISLAM, YANG TIDAK SOLAT, YANG RASUAH, YANG TAK AMANAH, YANG TIDAK BERIMAN KEPADA ALLAH DAN LAIN-LAIN... MEREKA INI ADALAH SASARAN SYAITAN YANG BETOPENGKAN MANUSIA DALAM GERAKAN KRISTIANISASI.  FIKIRLAH!!! 

No comments:

Post a Comment