Saturday 22 October 2011

Part 2: GERAKAN 1 HARI, 1 MUSLIM MURTAD?



SELANGOR. Ini cita-cita mereka yang halus tersembunyi...

PENEMUAN BUKTI: Berikutan aduan pelbagai pihak khususnya masyarakat setempat, pihak jabatan pada 27 Julai 2010 telah melihat sendiri kawasan dalam bangunan dan menemui beberapa perkara berikut:
1 – Bangunan Philomath hanya boleh dimasukki oleh mereka yang menjadi ahli sahaja atau kehadirannya dipimpin kakitangan Philomath. Ini kerana setiap ruang masuk ke lobi perlu mendapat kad masuk yang hanya diberikan kepada ahli sahaja. Selain kad, mereka guna ‘thumb print’ untuk membuka pintu masuk ke dalam bangunan dari ruang tempat letak kereta.
2 – Perkataan ‘church office’ pada setiap dinding lif dalam bangunan itu seperti mempersetujui bahawa bangunan itu digunakan sebagai gereja kepada masyarakat kristian yang ditempatkan di tingkat satu.
3 – Menemui satu kad untuk para tetamu yang hadir bertajuk ‘guest registration card’ di tingkat bawah yang tertulis ‘I would like to know more about: Jesus, smallgroup, bible studies/seminar, business networking, social/community and others.
4 – Menemui beberapa risalah yang dikeluarkan Metro Tabernacle, salah satu nama gereja di Taman Melawati, Ulu Klang yang terbakar pada 7 Januari 2010 dan perbicaraan kes sedang dijalankan.
5 – Menemui kotak yang tertera perkataan ‘water baptism’ di ruang legar Dewan Besar pada tingkat 2. Sedia maklum ‘water baptism’ digunakan masyarakat kristian dalam majlis upacara mereka.
6 – Lawatan ke Majlis Perbandaran Selayang pula mendapati Philomath telah dikompaun atas kesalahan Seksyen 70(12) iaitu seseorang yang guna sesuatu bangunan atau bahagian sesuatu bangunan bagi maksud lain dari maksud asal ianya dibina tanpa mendapat kebenaran bertulis pihak berkuasa tempatan pada 22 Jun 2010. Kesalahan yang dikenakan kerana Philomath telah menjadikan bangunan itu dari pusat komersial menjadi gereja serta perlu melunaskan kompaun RM12,000 sebelum tempoh tamat 6 Julai 2010. (Salinan potostat dilampirkan).
7 – Penemuan satu laman sesawang http://glampastel.com yang dikendalikan oleh remaja perempuan bernama CARMEN CHONG KAY YAN telah menemui beberapa keping gambar dalam rencana bertajuk ‘The All New Metro Tabernacle A/G’ diposkan pada 8 Ogos 2009 menggambarkan beberapa sudut bangunan Philomath sedang dalam pembinaan.
SIASATAN ini memperjelaskan kebenaran dan meyakinkan pihak jabatan bahawa wujud  SALAHGUNA bangunan dan aktiviti yang dijalankan. Lihatlah betapa biadap dan kurang ajar mereka tidak ambil pusingan sebarang amaran dan melanggar undang-undang yang ada sekalipun sudah dikenakan kompaun RM12,000. Bagi mereka, apa ada hal dengan jumlah itu kerana dana sedia ada bagai lautan banyaknya demi agenda GERAKAN 1 HARI, 1 MUSLIM MURTAD’.



Jangan sampai anak, keluarga dan sahabat kita terpesona dengan tarbiyah kristianisasi yang sesat lagi menyesatkan. 
Mereka tidak perlu takut kerana exco-exco dalam kerajaan Negeri Selangor khususnya DAP adalah di belakang tabir untuk menjadikan SELANGORKU sebagai pusat syiar kristian selepas dua negeri di Malaysia Timur.
Wahai bangsaku lapangkanlah akal dan fikrahmu agar peka dengan apa yang dilakukan 'tentera setan' sejak mengambil alih SELANGOR selepas Pilihanraya Umum Ke-12 (PRU12).
Marilah kita rakyat Selangor yang majoritinya muslim bangkit daripada ‘tidur’ untuk bersama ‘MERAPATKAN SAF’ ke arah kembali menyelamatkan Selangor dari 'tentera setan'.
Justeru HIMPUN di Stadium Shah Alam adalah natijah dan terjemahan sebagai WADAH paling ampuh memastikan SELANGOR dapat kembali kepada kita. ALLAHUAKHBAR!!!!!
NOTA: Esok Part 3: Konspirasi jadikan bangunan gereja Batu Caves

No comments:

Post a Comment