Sunday 23 October 2011

DAP TENTERA SYAITAN – PELAJAR ISLAM MALAYSIA UK

Kenapa sampai begini pak cik?

HAPUSKAN segera kezaliman DAP… itulah luahan pelajar kita yang beragama Islam di United Kingdom terhadap kerakusan DAP yang terbabit menyebarkan agama Kristian khususnya di Selangor..

Rata-rata pelajar berkenaan berpendapat bahawa wakil rakyat DAP tidak berhati perut kerana sanggup melakukan apa sahaja bagi penuhi ‘jiwa rakus’ mereka terutama dalam memastikan Kristian disebarkan dengan mudah termasuk memurtadkan bangsa Melayu.

DAP adalah wakil syaitan dan sudah tentu mereka akan lakukan apa sahaja untuk kepentingan politik. “Lihatlah apa yang berlaku di Selangor, semua wakil rakyat DAP beragama Kristian dan sudah pasti gerakan untuk pastikan Kristian menjadi agama rasmi Malaysia adalah agenda utama mereka,” kata seorang pelajar dari Universiti Birmingham, Ismail Kama.

Bukti sebegini sudah cukup bagi kita bahawa wakil rakyat DAP ada agenda untuk tukar agama rasmi Negara, memang bukan mudah kerana kita memiliki ramai penduduk Islam, tetapi dengan cara memurtadkan rakyat, saya kira usaha mereka sudah melampau.

Jadi, mahu tidak mahu Kerajaan perlu ambil tindakan segera kerana kami di sini tidak mahu lagi perjuangan DAP diteruskan di bumi Selangor, Pulau Pinang dan seluruh Malaysia.

“Mereka adalah wakil syaitan dan kita perlu hapus syaitan ini dari teruskan agenda merasuk setiap batang tubuh penduduk Islam kita,” kata Ismail.

Rakan Suara 3.0 yang berada di UK, turut diberitahu pelajar lain, Yahaya Zakaria supaya Kerajaan Pusat memperkukuhkan peranan institusi beraja di Malaysia kerana hanya cara itu kita mampu menumpaskan dalang yang yang wujud di bumi Malaysia, terutama DAP.

“Sebenarnya, kami begitu sedih apabila ramai anak muda Islam kita terpengaruh dengan hasutan DAP sehingga sanggup keluar agama. Kami tidak percaya pada mulanya, tetapi bila melihat gambar mereka dalam Suara 3.0, kami sedih dan mungkin sudah ramai menyertai agama lain tanpa pengetahuan Kerajaan Pusat.

“Sedarlah bahawa kita kini berada di akhir zaman dan sudah tentu dajal hampir dengan kita. Saya anggap semua wakil DAP adalah dajal yang perlu dihapuskan daripada muka bumi.
“Saya mahu ambil kesempatan bahawa Himpunan Sejuta Umat Selamatkan Akidah adalah satu bentuk program yang mampu menyekat kebiadapan DAP dan rakan kongsi mereka dalam Pakatan Rakyat (PR).

“Kami di UK sudah lama membenci DAP dan harap Kerajaan Pusat buat sesuatu pada pihak tertinggi parti itu supaya tahu bahawa agama rasmi Malaysia adalah Islam,” tegas mereka

No comments:

Post a Comment