Monday 24 October 2011

BONGKAR! GENG ANWAR RANCANG PERHIMPUNAN JAHAT

Tokoh Pluralisma dan Liberalisma Malaysia, Anwar Ibrahim antara yang berucap dalam perhimpunan jahat itu.

ISNIN, 24 Okt – Satu perhimpunan besar-besaran dirancang sebagai tindak balas terhadap Himpun Sejuta Umat (HIMPUN) yang berakhir di Stadium Shah Alam, Selangor Sabtu lalu.
Memang  biadap dan kurang ajar! Agen DAP yang pro kepada gerakan kristianisasi telah bermesyuarat untuk mengadakan perhimpunan besar-besaran sebagai respons jahat mereka sekali gus mahu mencabar kedaulatan undang-undang negara.
Agenda perhimpunan jahat itu meletakan  PLURALISMA dan LIBERALISMA sebagai motif ianya diadakan.  Tokoh Pluralisma Malaysia, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan berpidato sebagai tarikan untuk membawa umat  Islam yang sudah ‘buta tuli’ ke perhimpunan jahat itu.  


‘saya sudah serahkan sama itu macha kasi hancur orang islam di Selangor’

‘saya macha sedia bertugas, orang islam di Selangor pasti hancur’


Lihatlah saudara, bertapa jahatnya gerakan ini, sudah pasti umat Islam yang akan memenuhi perhimpunan jahat ini sebagaimana Himpunan Bersih 2.0 pada Julai lalu.  Saudara-saudaraku, atas nama Islam janganlah sesekali hadir kerana perhimpunan jahat puak kafir laknat itu adalah untuk menghancurkan Islam khususnya di Selangor.
Selain itu, gerak kerja untuk menjayakan perhimpunan jahat ini sudah digerakkan. Ahli jawatankuasa juga  sudah dibentuk. Pemimpin DAP dan PKR Selangor bertindak sebagai tulang belakang Perhimpunan jahat ini. Mereka ini adalah penyokong kuat kepada GERAKAN 1 HARI, 1 MUSLIM MURTAD.
Jawantankuasa ini dibentuk tanpa pengetahuan ‘kuda tunggangan’ mereka, PAS. Kerja-kerja mencari dana sudah bermula. Pertubuhan Kristian luar negara  akan turut menyumbang dana.  Mereka sedang mencari  helah untuk menggunakan duit rakyat Selangor.  MB Khalid Ibrahim biasanya akan tunduk dan ikut telunjuk sahaja. Melayu tak sedar diri!
‘saya happy ma tengok umat Islam Selangor  hancur’ 

Suara 3.0  akan siasat dan kemaskini niat jahat mereka dari semasa ke semasa.  Kami sedia bekerjasama dengan pihak berkuasa bagi memerangi niat jahat mereka. Laknatullah ini sebenarnya sudah bimbang dan takut dengan kebangkitan yang ditunjukan umat Islam semasa HIMPUN SEJUTA UMAT TEMPOHARI.
NOTA: MEREKA PASTI HAIRAN BAGAIMANA RANCANGAN JAHAT INI DIKETAHUI.  KAMI AKAN BERTINDAK MEMBONGKAR NIAT JAHAT IBLIS INI.  UMAT ISLAM SELANGOR JANGAN HADIR PERHIMPUNAN JAHAT INI.  AYUH KITA BOIKOT PERHIMPUNAN JAHAT INI!!!

1 comment: