Thursday 20 October 2011

SEDARLAH!!...BUDAK SEKOLAH MENENGAH SASARAN KRISTIANISASI.

Mubaligh Kristian gigih meyebarkan syiar salib sejak dulu,
kini anak-anak kita, adik-adik kita yang masih hijau bersekolah menjadi sasaran.

Ini yang berlaku SEKARANG, gerakan memurtadkan orang islam tidak pernah berhenti, tidak pernah diam. Allah berfirman di dalam surah Al-Baqarah ayat 120;

 
orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (Wahai Muhammad) sehingga Engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (ugama Islam itulah petunjuk Yang benar". dan Demi Sesungguhnya jika Engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu Yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah Engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) Yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.

Gerakan ini benar, dan terjadi di sekolah-sekolah menengah:

Klik untuk besarkan.





















INILAH BUKTI JELAS GERAKAN MEREKA!!!
MACAMANA MEREKA MASIH BERKATA TIADA GERAKAN MEMURTADKAN ORANG ISLAM?

Nasib baik masih ada cikgu yang benar-benar sayangkan agamanya nak melindungi pelajar kita, tapi mereka ni tidak akan berputus asa, dan kita mesti bersatu memperkasa diri kita jika kita mashu selamat dari ujian ini. hanya Allah dapat membalas jihad yang cikgu lakukan.


2 comments:

  1. ini gerakan licik yang semestinya mendapat restu dan pembiayaan vatican.. alhamdulillah syukur saya ke atas kekuasaan Allah, dipertunjukkan gerakan kristianisasi di tanahair tercinta ini dengan jelas satu persatu.. sekarang terserah kepada kita untuk mengambil tindakan seterusnya.. dalam pada pihak berkuasa dan pihak yang berkuasa mengambil tindakan, jiwa nurani setiap Muslim harus sedar akan permasalahan ini, selepas sedar, sedarlah pula akan bahayanya.. setelah itu, tingkatkanlah pula permuafakatan ukhuwwah Islamiah kita kerana bersatu teguh bercerai roboh.. semoga usaha kita ini diberkati Allah.. wallahualam - johan junaidy

    ReplyDelete
  2. dari dulu lagi wujudnya dakyah mengkristiankan individu lain. cuma skang nampaknya lebih terang-terangan. kerajaan patut ambil tindakan yg keras.

    ReplyDelete