Friday 21 October 2011

DAP DALANG ANCAMAN KRISTIAN DI SELANGOR?

Bala tentera syaitan yang menyesatkan atau manusia yang terkeliru?


Untuk pengetahuan, mereka ini adalah antara 12 Muslim dilaporkan berada semasa serbuan JAIS di DUMC. Kesemuanya telah diminta hadir untuk beri keterangan di JAIS.
Dilaporkan berlaku sedikit pertengkaran semasa sesi kaunseling oleh JAIS.  Ada antara mereka tidak mahu bekerjasama dan hanya mendiamkan diri atas arahan peguam. Mereka hadir bersama peguam masing-masing ke JAIS.
Firma guaman Tetuan Lee Hishamuddin telah mewakili 10 daripada 12 orang muslim itu. Ini satu lagi hal, firma guaman ada pulak terpalit nama Melayu (Hishamuddin). Apa yang penting MASYUKKKK!!! – Sanggup gadai maruah Islam semata-mata kerana WANG. Renungkanlah wahai bangsaku yang beragama Islam.
Selain itu, kami juga tahu pihak Gereja bukan sahaja membiayai kos guaman malah turut melindungi mereka. Ada antara keluarga mereka telah ditempatkan di lokasi rahsia atas keselamatan.
Semua alamat lokasi rahsia ada dalam tangan kami dan kami tidak berniat untuk mendedahkannya. Kami sudah siasat dan mendapati ia dibiayai oleh pihak gereja yang diketuai seorang paderi, Raymond Koh.
RAYMOND KOH mendapat sejumlah 30k – 40k bagi memurtadkan seorang umat Islam dalam ‘Gerakan 1 hari, 1 Muslim Murtad’. Gerakan ini dibiayai oleh Pertubuhan luar negara yang turut menyumbang dana untuk PERHIMPUNAN BERSIH 2.0. Inilah pembongkaran rahsia sebenar modus operandi jahat mereka. LAKNATULLAH!!

Wanted!

Paderi RAYMOND KOH (bekas tahanan OPS Lalang) ini mempunyai hubungan rapat dengan ADUN dan EXCO negeri SELANGOR dan telah beberapa kali bermesyuarat secara sulit. Teressa Kok dan Ronnie Liu antara kelibat yang sentiasa hadir mesyuarat sulit itu.  Antara kandungan mesyuarat ialah:
1.    Mengehadkan kuasa Sultan dalam pentadbiran Negeri Selangor
2.    Meletakkan JAIS bawah kuasa MENTERI BESAR
3.    Perkembangan ‘Gerakan 1 hari, 1 Muslim Murtad’
4.    Kesamarataan pembahagian dana rumah ibadat

ADA BANYAK LAGI…KALAU KAMI CERITA CONFIRM UMAT ISLAM PASTI ANGKAT PARANG.  JANGANNNN DAN SABARRRR… KITA JANGAN IKUT HATI AMARAH. SEBAIK-BAIKNYA KITA SERAH PERKARA INI KEPADA PIHAK BERWAJIB
NOTA: PEMIMPIN ISLAM DALAM KERAJAAN NEGERI SELANGOR DAH BUTA KE? ITULAH ASYIK MENGAGIH HARTA RAMPASAN YANG TAK SUDAH-SUDAH.  NASIB BAIK MASIH ADA ORANG DALAM PAS YANG TAK BUTA.  TABIK SPRING BRO!

Di Kg Baru Sg Pelek ada 5 GEREJA.  Banyak tuuuuuuuuu.. YB

SEDARLAH! Untuk pengetahuan saudaraku, kesemua ADUN DAP SELANGOR adalah KRISTIAN. Ini termasuk Datuk Theng Chang Kim, SPEAKER DUN SELANGOR yang saja tidak letak nama kristian dia. KANTOI LAGI!!!
Sebab itulah BUKAN RAHSIA lagi bahawa gerakan kristianisasi semakin hebat sejak DAP perintah Selangor. Kerana tunjang pemerintahan di Selangor adalah KAFIR HARBI.
NOTA: WAKIL RAKYAT ISLAM DALAM PAKATAN RAKYAT BUAT APA??? JANGAN SAMPAI KORANG PULAK MURTAD SUDAHLAH.  NAUZUBILLAH!!!!
bersambung . . . . .




1 comment:

  1. individu atau kumpulan yang memurtadkan akidah umat Islam perlu diambil tindakan yang keras dan sewajarnya. bentangkan rang undang2 bagi menghukum pesalah2 ini

    ReplyDelete