Monday 24 October 2011

PAS SEKONGKOL HALAL AGENDA DAP

Daulat Tuanku...Sultan Selangor percaya ada unsur memesongkan akidah di Selangor.  MB Khalid Ibrahim buat bodoh dalam isu DUMC kerana menjadi boneka DAP.

ISNIN, 24 Okt – Ini adalah maklumat yang Pakatan Rakyat (PR) paling takut dan tidak mahu dedahkan kepada umum. Mereka sedaya upaya mahu fakta ini disorokkan daripada pengetahuan Sultan Selangor.
Namun SUARA 3.0 berasa terpanggil atas semangat Islam dan menyeru rakyat Selangor bangkit menentang kerajaan Pakatan Rakyat Selangor yang bersekongkol melaksanakan agenda Majlis Suruhanjaya Antara Agama (IFC) dan murtad di atas pengaruhDAP.

Paling menyedihkan PAS laknatullah sanggup bersekongkol menghalalkan segala perbuatan DAP hanya kerana gilakan undi rakyat sedangkan mereka sedar perkara ini yang membabitkan akidah umat Islam harus dipertahankan tanpa mengira fahaman politik.
Disini SUARA 3.0 mendedahkan gerakan dan dalang di sebalik gerakan kristianisasi terhadap orang Islam. Pendedahan ini di perolehi daripada 2 orang yang berada semasa serbuan JAIS pada malam Majlis Thanks Giving Dinner di DUMC.

Rasyidah mangsa gerakan ‘1 HARI 1 ORANG’. 



1 - RASYIDAH AB RAZAK - Beliau mula diperkenalkan seorang lelaki Cina bernama RAYMOND KOH, dalang yang bertanggungjawab menyebarkan dakyah kristian kepada orang-orang Islam. Ia dilakukan bersama isteri, SUZANA@LIEW SOW YOKE. Pasangan ini meletakkan sasaran ‘1 hari 1 orang’. Difahamkan, setiap orang Islam yang berjaya dikristiankan, pasangan ini menerima ganjaran RM30,000-RM40,000 ke akuan peribadi dari pertubuhan kristian berpengkalan di Austrialia.

Pada 2009, Rasyidah menyertai Harapan Komuniti. Pasangan itu banyak bantu dari segi moral, spiritual dan kewangan. Mengikut Rasidah, Raymond Koh adalah saorang pemurah di segi bantuan kewangan sehingga kehidupan beliau menjadi sangat selesa tanpa masalah kewangan.

Pada pertengahan 2010, Rasyidah bersama 5 orang Islam telah dibaptiskan oleh Raymond Koh, Suzana dan seorang pastor yang tidak dikenali di sebuah kolam renang berhampiran kawasan perindustrian di Rawang, Selangor.

Mengikut Rasyidah, pada setiap hujung tahun, Raymond Koh bersama isterinya akan lawatan ke Genting Highland untuk mereka yang telah berjaya dipengaruhi di sebuah Villa di percayai milik Harapan Komuniti. Kebiasaannya, jumlah rombangan sekitar 100 orang dan separuh daripada jumlah itu adalah MELAYU.

Rasyidah kemudian dicalunkan oleh Raymond Koh menghadiri kursus menjadi pastor di Sabah selama tiga bulan bermula Oktober.

2 - JOSHUA@ JAMALUDDIN OTHMAN - Pertama kali menemui Raymond Koh semasa dia tinggal sementara di asrama Far Eastern Bible College (FEBC) ketika menghadiri persidangan ‘Operation Mobilization’ (OM) di Singapura. Pada Disember 1985 hingga Mei 1986, Joshua@ Jamaluddin Othman, selepas pulang ke Malaysia telah tinggal di rumah Raymond Koh selama 6 bulan di alamat, Jalan SS1/1B, Petalaing jaya, Selangor, yang juga pejabat OM cawangan Malaysia.

Aktiviti Joshua adalah membantu menjaga urusan OM seperti hantar surat dan menjual buku-buku kristian ke gereja di sekita Kuala Lumpur dan Petaling Jaya. Dia juga menghadiri kelas ‘PERHIMPUNAN DOA’ setiap malam Isnin yang dipimpin Raymond Koh. Antara agenda perhimpunan doa adalah nyanyian lagu rohani dan membaca bible. Pada Mei 1986, Joshua berpindah keluar dari rumah setelah Raymond Koh berkawin dan punyai anak.

Tiga JEBON dan Agen DAP - Raymond Koh, Suzana@Liew Sow Yoke dan Daniel Ho – giat mencari mangsa kerana bakal menerima ganjaran lumayan RM30,000 – RM40,000 bagi setiap individu yang dikristiankan.


Hasil siasatan SUARA 3.0, mereka mendakwa tiga individu dalam isu DUMC serta terbabit dalam gerakan kristianisasi secara aktif di sekitar Selangor dan Wilayah Persekutuan ialah Raymond Koh, Suzana @ Liew Sow Yoke dan Daniel Ho.

Sasaran gerakan kristianisasi oleh tiga individu iaitu ke atas orang-orang Melayu Islam dengan motto ‘1 hari 1 orang’ dengan memberi tumpuan kepada:
·         Ibu tunggal
·         Mualaf
·         Miskin
·         Pengidap HIV
·         Mengandung tanpa bapa
·         Mereka yang boleh dieksploit dengan wang ringgit
·         Bekas banduan

Kita memang geram dan marah apabila pemeriksaan JAIS terhadap DUMC pada 3 Ogos 2011 dipertikaikan banyak pihak termasuk rakan sebantal DAP iaitu PKR dan PAS. Apapun hakikatnya, gerakan kristianisasi begitu terancang oleh pihak yang tidak menghormati kesucian Islam dan Perlembagaan Malaysia.

Isu ini menuntut semua pihak khususnya orang Melayu mempertahankan kesucian Islam dengan pendedahan konspirasi terancang pihak-pihak yang tidak mahu melihat Islam terus subur di bumi Malaysia.

Apa sekalipun, isu ini mendedahkan kelemahan umat Islam dan pihak yang dipertanggungjawabkan menjaga dan mempertahankan Islam. Diharapkan ia menjadi iktibar bersama, supaya dapat menjalankan amanah yang dipertanggungjawabkan. Mereka yang bukan Islam perlu menyedari bahawa status Islam sebagai agama persekutuan jelas termaktub dalam perlembagaan dan wajib dihormati jika mahu agama mereka dihormati umat Islam di negara ini.

NOTA: UMAT ISLAM TIDAK MAMPU LAGI UNTUK BERDIAM DIRI. SUDAH TIBA MASANYA UNTUK KITA BERJIHAD MENENTANG MEREKA YANG MENGKHIANATI KEPERCAYAAN DAN KEHARMONIAN NEGARA INI.  HARAPKAN PAS, PAS MAKAN KAMI...

No comments:

Post a Comment